Absolut. Du väljer själv vilken adress du vill ha leveransen till - men du måste själv ändra leveransdressen innan du slutför köpet.
- Du anger enkelt valfri adress i kassan innan du slutför köpet.
- Om Klarna med automatik fyllt i din adress, så kan du klicka på adressen och enkelt ändra den - innan du slutför köpet.
OBS! Du måste ändra adressen innan du trycker på "Slutför köp".
Om du handlar som företag och väljer en annan leveransadress så kan det påverka möjligheten att handla mot Klarna faktura. Kortbetalning finns alltid som ett betalningsalternativ om Klarna inte erbjuder faktura för just ditt köp. Läs mer här>
Om du vill ändra adress på en redan lagd beställning:
Om du vill ändra adress på en beställning som du redan gjort så kontaktar du oss så fort som möjligt. Vi kan av säkerhetsskäl endast ändra till adresser som Klarna godkänner, detta för att skydda kunder mot ID-kapning och bedrägerier.
Om Klarna inte godkänner att vi ändrar din adress, så kan vi makulera din order så att du kan lägga en ny order med den leveransadressen du önskar. Du kommer då att få bekräfta detta med ditt mobila Bank-ID.
Det är kostnadsfritt att ändra adress om beställningen inte är skickad. Om beställningen redan är skickad så tillkommer speditörens avgift/avgifter för tjänsten "Ändrat förfogande" + en ny verklig fraktkostnad. Läs mer här>